Vill du utveckla Reikin i Sverige?

Reiki

Hälsning från Valberedningen

Vi söker dig som vill påverka och göra skillnad för Reikin i Sverige. Det kan du göra genom att engagera dig i Förenade Reikiförbundet. Den 8-9 maj 2021 är det årsmöte i Reikiförbundet och några poster i styrelsen ska tillsättas. Vi söker därför engagerade medlemmar som vill vara med och göra skillnad, gärna med kompetenser som kan göra gott för alla våra medlemmar. Framför allt söker vi en medlemsansvarig, två suppleanter samt två nya till valberedningen. Den arbetsgrupp som jobbar med mässor och event söker en person som håller i utskick av tryckmaterial som medlemmarna beställer. Det är inget styrelseuppdrag men en viktig och uppskattad funktion.

Du har verkligen möjlighet att synas i Reikisammanhang och det kan vara givande på många olika sätt, beroende på hur du själv vill utvecklas. Styrelsearbetet sker till stor del i arbetsgrupper. Digitala möten hålles varje månad via Zoom (10 månader av 12) samt två fysiska möten och ett årsmöte. Om du vill vara en av de som leder Reikin i Sverige framåt kommer du att älska ditt uppdrag. Arbetet är berikande på många plan. Hör av dig till valberedningen för att anmäla ditt intresse eller för att ta reda på mer.

Allt gott önskar valberedningen!

Ann Gripenlöf ann.gripenlof@gmail.com och Anki Josefsson Holmström anki@assent.se