Angelic Reiki 1&2 Boden

Vad sägs om 2,5 heldagar i ljuvliga energier? Avslappning utöver det vanliga. Kontakt med änglar och ditt högre jag? Dessutom sitter du i ett reningsbad vilket möjliggör saker som tidigare varit blockerat. Välkommen till Angelic Reiki!

I Angelic Reiki ® arbetar du med Änglarna för att få en av den mest högvibrerande healingen till individer, grupper och planeten. Änglarna är kosmiska krafter, en energi som egentligen inte har en form, men som vi tolkar utifrån vår egen syn på änglar. Genom deras vägledning och Angelic Reiki ® kan vi positivt påverka energisystemet hos en invid eller grupp. Angelic Reiki ® har förmågan att överskrida tid och rum och kan läka spår av det förflutna på cellulär nivå.

Initieringarna i Angelic Reiki ® sker direkt ifrån änglarna (genom meditation) och sätter oss i kontakt med vår egen själsenergi. Angelic Reiki är djupt renande och läker genom fysisk-, känslomässig- och mental nivå, genom tidigare liv & i den genetiska koden. Den löser även upp våra förfäders negativa programmeringar och blockeringar i många olika dimensioner.

Med Angelic Reiki ® får du ett helande som tränga igenom tid och rum.

En Angelic Reiki Workshop är en mycket mäktig upplevelse, vilken leder dig till din andliga väg och ger dig kunskap om dig själv och den healer som du verkligen är.

Angelic Reiki 1&2 ®

Känner du att du sitter fast? Vill du klippa energiband och lösa upp andliga kontrakt som inte längre tjänar dig? Vill du öka din kommunikation med livet och dess osynliga hjälpare? Då är Angelic Reiki något för dig!

Angelic Reiki ® är en av Sveriges tre vanligaste Reikitraditioner. Den är framtagen av Kevin och Christine Core. Angelic Reiki lärs ut i fyra steg: 1&2, 3&4, Professionell utövare (PP) och Master Teacher. På Inner Peace by Känsla kan du gå de första två stegen. Kursplanen är densamma över hela världen.

Kursen är fylld av ljuvliga energier (många kursdeltagare upplever färgspel) och är mycket meditativ i din natur. Behandlingarna spelas in så du kan lyssna på dem hur många gånger du vill.

OBS! Angelic Reiki-kurser sträcker sig över tre dagar. Fredag kl 17-20, lördag kl 09-17 och söndag kl 09-17.

Angelic Reiki hålles alltid i fysisk grupp – smallgroup, max 6 deltagare.

Innehåll Angelic Reiki 1&2

Ger dig helande händer och gör att du kan skicka helande på distans.

• Två reningar och initieringar till AngelicReiki 1&2
  • Ärkeänglarnas initiering och välsignelse
  • Förståelse för AngelicReikis natur
  • Principerna hur man renar och tillägnar ett utrymme för helande
  • Sex helandemetoder, inklusive självhelande och distanshelande
  • Fyra behandlingsbyten där du får öva helande på andra kursdeltagare
  • Hur du renar och tonar in kristaller (du får aktivera din egen Angelic-kristall)
  • Lagarna om helande enligt den gudomliga hierarkin från Djwhal Khul

Du får också:

• En AngelicReiki kristall och ett ljus
  • Den officiella kursmanualen för AngelicReiki
  • Alla behandlingar och initieringar från kursen inspelade, så du kan lyssna på dem hur ofta du vill
  • Det internationella diplomet

Efter kursen kan du:

• Ge Angelic Reiki-behandling

Var? Kursen hålles i Boden, i Kroppsbalans lokaler på Kungsgatan 23

När: 9-10-11 dec (fredag 9:e kl 17-20, lördag 10:e och söndag 11:e kl 9-17).

Pris: 3900 kr (kan avbetalas på 2, 3 eller 4 tillfällen, tillkommer 45 kr/faktura)

Anmäl dig till annasofia@kansla.nu

09 december 2022, 17:00