Angelic Reiki 3&4 Boden

Vad sägs om 2,5 heldagar i ljuvliga energier? Avslappning utöver det vanliga. Kontakt med änglar och ditt högre jag? Dessutom sitter du i ett reningsbad vilket möjliggör saker som tidigare varit blockerat. Välkommen till Angelic Reiki!

I Angelic Reiki ® arbetar du med Änglarna för att få en av den mest högvibrerande healingen till individer, grupper och planeten. Änglarna är kosmiska krafter, en energi som egentligen inte har en form, men som vi tolkar utifrån vår egen syn på änglar. Genom deras vägledning och Angelic Reiki ® kan vi positivt påverka energisystemet hos en invid eller grupp. Angelic Reiki ® har förmågan att överskrida tid och rum och kan läka spår av det förflutna på cellulär nivå.

Initieringarna i Angelic Reiki ® sker direkt ifrån änglarna (genom meditation) och sätter oss i kontakt med vår egen själsenergi. Angelic Reiki är djupt renande och läker genom fysisk-, känslomässig- och mental nivå, genom tidigare liv & i den genetiska koden. Den löser även upp våra förfäders negativa programmeringar och blockeringar i många olika dimensioner.

Med Angelic Reiki ® får du ett helande som tränga igenom tid och rum.

En Angelic Reiki Workshop är en mycket mäktig upplevelse, vilken leder dig till din andliga väg och ger dig kunskap om dig själv och den healer som du verkligen är.

Angelic Reiki ® 3&4

Förkunskaper: Angelic Reiki 1&2.

Fortsättningskursen för dig som vill:

• Fortsätta klippa energiband och lösa upp andliga kontakt som inte längre tjänar dig.
  • Öka din kommunikation med livet och dess osynliga hjälpare? Då är Angelic Reiki 3&4 något för dig!

OBS! Angelic Reiki-kurser sträcker sig över tre dagar. Fredag kl 17-20, lördag kl 09-17 och söndag kl 09-17. Angelic Reiki hålles alltid i fysisk grupp – smallgroup, max 6 deltagare.

Upplägget i AngelicReiki 3&4 påminner om det i AngelicReiki 1&2, men energin är helt annorlunda. Kursen hjälper dig vidare i helt nya områden.

Kursen initierar dig till mästerenergin i Angelic Reiki®-systemet.

Kursinnehåll 3&4

• Två reningar och initieringar till AngelicReiki 3&4
  • Ärkeänglarnas mästarinitiering
  • Grundande meditation
  • De kosmiska strålarnas meditation
  • Det multidimensionella helandet
  • Helande genom ögonen
  • Helande genom gudomlig närvaro med hjälp av själsgruppen

Du får också:

• Ett nytt AngelicReiki-ljus
  • Den officiella kursmanualen för AngelicReiki 3&4
  • Alla behandlingar och initieringar från kursen inspelade, så du kan lyssna på dem hur ofta du vill
  • Det internationella diplomet

OBS! Kom ihåg din AngelicReiki-kristall!

Var? Kursen hålles i Boden, i Kroppsbalans lokaler på Kungsgatan 23

När: 24-25-26 feb 2023 (fredag 24:e  kl 17-20, lördag 25:e och söndag 26:e kl 9-17).

Pris: 4100 kr (kan avbetalas på 2, 3 eller 4 tillfällen, tillkommer 45 kr/faktura)

Anmäl dig till annasofia@kansla.nu

24 februari 2023, 00:17