Fortsättningskurs Holy Fire® III Usui Reiki 2 Gubbängen Stockholm

Två dagar plus uppföljning och support

Har du gått grundkursen i Reiki och känner dig redo att gå vidare? Då är du välkommen att ta nästa steg. Du utvecklar dina kunskaper i Reiki men nu på en betydligt högre nivå. Du utvecklar din intuition och lär dig sända Reiki på distans oberoende av tid och rum. Du kan sända Reiki till dig själv, andra personer eller situationer i dåtid, nutid och framtid. Du får nycklar att påverka skeenden på ett positivt sätt.

Symbolerna används för att rikta och förstärka reikienergin och kan liknas vid nycklar som öppnar för ett högre medvetande.

Anmälan: Till anngripenlof@gmail.com eller sms 070-6290344
Kursavgift: 2 900 kr var av 1000 kr i anmälningsavgift för att reservera platsen, resterande belopp betalas senast en vecka innan kursen.
Tid: Den 26-27 november kl 10-17 båda dagarna
Plats: Hamaya Bordsvägen 1 Enskede T-Gubbängen

Kursledare: Ann Gripenlöf är master och lärare i Holy Fire®III Reiki. Hon gick sina första utbildningar 2002 och blev master och lärare i traditionell Usui Reiki 2007. Sedan 2015 är hon även master och lärare i Holy Fire® Reiki efter utbildning i Glastonbury, England.

Välkommen!

26 november 2022, 10:00