Grundkurs Holy Fire® III Usui Reiki 1 Stockholm

Två dagar plus uppföljning och support

Lär dig Reiki. En mjuk och skonsam behandlingsform som är djupt avslappnade. Den motverkar stress, löser upp blockeringar och balanserar kroppen. Reiki stödjer kroppens egen förmåga att läka och snabbar på läkningsprocessen.

I grundkursen lär du dig att ge lugnade, stärkande och helande reikienergi med hjälp av dina händer. Efter kursen har du förmågan att läka dig själv och andra. Du lär dig en metod för energiöverföring och får samtidigt en kurs i personlig och andlig utveckling. Kursen följer Reikiförbundets rekommendationer för innehåll.

Anmälan: Till ann.gripenlof@gmail.com eller sms 070-6290344
Kursavgift: 2 900 kr var av 1000 kr i anmälningsavgift för att reservera platsen, resterande belopp betalas senast en vecka innan kursen.
Tid: Den 15-16 oktober kl 10-17 båda dagarna
Plats: Hamaya Bordsvägen 1 Enskede T-Gubbängen

Kursledare: Ann Gripenlöf är master och lärare i Holy Fire®III Usui Reiki. Hon gick sina första utbildningar 2002 och blev master och lärare i traditionell Usui Reiki 2007 och i Holy Fire® Usui Reiki 2015 efter utbildning i Glastonbury, England.

Välkommen!

15 oktober 2022, 10:00