Holy Fire III Usui Reiki Master Teacher i Stockholm

Varmt välkommen på årets kurs till Reiki Master Teacher Holy Fire III

Under 3 hela dagar kommer fokus ligga helt och hållet på din egen utveckling. Holy Fire energierna hittar dig precis där du är och du visas på möjligheten att både rensa gamla mönster och skapa nya. För varje initiering/placering kommer du närmare ditt autentiska jag och din högre intelligens. Du går aldrig djupare eller får mer än du klarar av. Processerna kan bli både djupa och omvälvande beroende på vart du befinner och vart du vill. Det är alltid din fria vilja som råder.

Vi varvar teori och praktik och du kommer få gott om tid att öva och pröva tillsammans i en trygg och tillåtande miljö. Du får konkreta verktyg när det gäller att hålla svåra, tuffa samtal i syfte att göra dig till en trygg, inkännande och kompetent Master/lärare.

Efter kursen har du möjlighet att delta på våra Reikikurser, etapp 1 och 2. Vi stöttar och hjälper dig igång med din praktik, finns för dig om du behöver bolla tankar och funderingar, både praktiskt och i din egen utveckling – så länge du har behov av det.

På Assents kurser får du också kunskap om din fysiska kropp, senaste inom neurovetenskap, epigenitik och en förståelse varför Reikin och annat energiarbete med oss själva fungerar. Vi tar även in teorier från psykosyntesen och utvecklingspsykologin. Vi vill sätta Reikin i ett sammanhang som gör att du enkelt kan använda Reikin och dina nya kunskaper i din vardag.

FÖRKUNSKAPER:
Reiki etapp 1 och 2, dock behöver du inte ha gått Holy Fire tidigare för att kunna tillgodogöra dig denna kurs. Alla Reikigrenar är välkomna!

För mer information  gå in på assent.se/kurser

Om kursledarna

Jens Josefsson Holmström
Jens har en bakgrund som programmerare och IT-konsult. Han är diplomerad psykosyntesterapeut och auktoriserad counseler. Jens är en eftertraktad föreläsare och utbildare och har bl a jobbat med Räddningstjänsten, Svenska kyrkan, Kommun och landsting med utbildning och krishantering. Sen i maj 2018 är han även Holy Fire Reiki Master/Teacher. Jens jobbar med hållbar utveckling av organisationer, grupper och individer.

Anki Josefsson Holmström
Anki har en bakgrund som polis och förändringsledare. Som fd.lärare på Polishögskolan har hon bred erfarenhet av utbildning, lägga upp och leda kurser samt handledning i svåra samtal. Hon jobbar idag som Hälsodesigner och hjälper människor hitta tillbaka till sin balans och sin egen självläkning. Anki har varit Reiki Master/Teacher sedan 2005 och sedan maj 2018 även invigd i Holy Fire Reiki.

1 september 2021, 10:00