Reiki 1, Reiki 2 & Reiki Master på distans

Distanskurser

Studera Reiki i din egen takt, hemma eller var du själv väljer. Du har ett helt år på dig att avsluta varje Reiki-kurs och om du behöver mer tid mailar du bara och förlänger din kurstid utan kostnad. Jag finns tillgänglig under hela kursen.

Betalning

Betalningen Swishas [0766455354] och därefter bokas initiering. Teorimaterialet mailas som en digital fil och du har tillgång till vår grupp på Facebook med filer och marknadsföringsmaterial, samma dag som betalningen inkommit. Varje Reiki-del köps och studeras var för sig. Har du redan en utbildning från någon annan kursleverantör, mailar du ditt diplom till oss. [kontakt@vizuelle.se]

Bonusmaterial

Du får även en omfattande bonus med marknadsföringsmaterial via Facebook och även en kurs kring Yrkesmässig hygienisk verksamhet som innehåller allt du behöver veta angående krav på lokaler samt miljö och hälsokrav enligt lagliga bestämmelser. (Värde på bonuskursen är 2000 kr) Individuella och rullande kursstarter! Du väljer själv dag och tid som du vill starta.

17 maj 2021, 00:00