Reiki 2 – Okuden, Soul Yoga Göteborg ( Retreat style )

Reiki  2 – för dig som gått steg 1, och vill fördjupa din förståelse och motta initiering i distans healing och tillhörande symboler.
Helgen är perfekt för att utveckla sin intuitiva förmåga, och din kropp får förmågan att förmedla intensifierad Reiki energi!
Denna helg är en kombination av föreläsning, diskussion och praktiska moment. ” Retreat style ” Trainingen i sig upplevs som ett retreat där du bara kan slappna av och ta emot. Efteråt kommer du att kunna ge Reiki till dig själv- och erbjuda behandling till klienter om så önskas både in person, men även på distans ” in the comfort of your own home. ”
Balanssymbol, distanssymbol- och kraft symbolen i kombination ger markant skillnad i ditt Reiki utövande och många upplever att det är här du verkligen integrerar energien och finner trygghet i att ge Reiki till andra. En högre förståelse för energiarbete och din egen spiritualitet, ihop med att du kan komma i kontakt med dina Guider och finna klarhet på din väg framåt.
• Reiki Certifikat ingår
Lördag 11.00 – 17.00
Söndag 11.00 – 16.00
BEGRÄNSAT ANTAL PLATSER
Pris: 4200:-
Anmälan är bindande. Vid nödsituationer eller sjukdom krävs läkarintyg för avbokning. En administrativ avgift om 500 kr återbetalas ej.
Vid frågor om kursen är du välkommen att kontakta: jivaolivia@outlook.com
+ 46 70 264 47 13

15 januari 2022, 11:00