Reiki 3

I Reiki 3 kurs har potentialen till mycket kraftfullt helande även personlighetsutveckling, både för dig själv och dina kunder eftersom Reiki arbetar på flera plan samtidigt och är en holistisk behandlingsmetod. I denna kursen initieras du till master och ytterligare höjer din förmåga och förståelse. Du tar ett steg till i din andliga och personliga utveckling och healing. Syftet med en Reikikurs kan vara en önskan att kunna hjälpa andra, men det kan också vara för att hjälpa sig själv och för sin egen personliga och andliga utveckling. Kursen ger dig förmågan att lära ut Reiki steg 1-3. Därför kan du om du vill, hålla Reiki kurser och koppla upp andra personer till Reiki flödet. Det är såklart inget måste, du kan gå denna kursen för din egen utveckling. Kursen innehåller många praktiska moment. Du lär dig ytterligare mastersymboler och tekniker. Masterkursen inspirerar oss att verkligen leva vårt liv på det sätt som är sant för oss, så att vi kan leva upp till vår fulla potential.

www.yogashalakungalv.se/utbildningar.html

www.bokadirekt.se/places/yoga-shala-kungälv-16302