Reiki fortsättningskurs i Stockholm (Tyresö)

Varmt välkommen till Reiki fortsättningskurs (Reiki steg 2) där du lär dig att flytta ditt medvetande över tid- och rumsdimensioner. Du lär dig att rikta och samla energi över ett område eller person för att stärka, skydda och/eller höja frekvensen. Utöver det lär du dig kraftfulla sätt att manifestera och uppnå mål och du får lära dig att frigöra dig från begränsningar och minnen från det förflutna.

Du utökar din verktygslåda med tekniker som hjälper dig i det dagliga livet och du får dessutom lära dig att programmera kristaller och andra saker.

Under kursen lär du dig bland annat 3 olika symboler med deras tillhörande Kotodaman.

Investering: 3 200kr
När: Lör 3/12 kl 9-17 till sön 4/12 kl 9-15
Var: Phoenix Academy, Vendelsövägen 73 i Tyresö (Stockholm)

I kurspriset ingår kursmaterial, bok, fika och återträff. Du som gått Reiki kurs hos Phoenix Academy får utan kostnad gå om samma kurs om du vill, i mån av plats.

Jag som håller i kursen har gått flera Master/lärarkurser hos olika lärare och jag är med i styrelsen för Förenade Reikiförbundet i Sverige.

Du kan anmäla dig via BokaDirekt där du söker på Phoenix Academy eller via mail: info@phoenixacademy.se

Det är bara att du hör av dig om du har funderingar.

Varmt välkommen <3
Anne Ninnas