Usui/Holy Fire Reiki Ryoho steg 2 med fysiska initieringar, 2 dagars utbildning, Stockholm

Tid/Plats: 3-4 december 2022 / Stockholm innerstad med fysisk initiering (Dag 1 kl 10-16) samt online (Dag 2 kl 13-15).

Anordnare: Ada Tserepis, Holy Fire Reiki Master och Holy Fire Karuna Reiki Master

Välkommen till Usui/Holy Fire Reiki 2 utbildning! Denna kurs passar dig som har gått steg 1, praktiserat Reiki en tid och vill ta ett steg vidare i din utveckling med Reikienergin. Du kommer att lära dig att jobba med kristaller och att förmedla Reiki på distans med hjälp av reikisymboler. Dessutom, kommer du att lära dig andra värdefulla användningsområden för Reikis transformerande energi t.ex hur du kan förbättra situationer och skapa ett positivt flöde i ditt liv. Med hjälp av initieringar, guidade meditationer, teori och många praktiska övningar höjer du din energinivå för att ta emot och förmedla en allt starkare Reikienergi.

Förkunskaper: Reiki steg 1 alla riktningar – ej distans

Varmt välkomna! ❤️

Anmälan: Mejla till reiki.peace.harmony@gmail.com (Ada Tserepis) senast 20 november. Begränsat antal platser. Invänta bekräftelse av plats innan du swishar en anmälningsavgift a 800 kr. Anmälan är bindande, vilket innebär att anmälningsavgift ej återbetalas vid eventuellt förhinder. Din plats är dock ej personlig vilket innebär att du kostnadsfritt kan lämna över den till annan person. Om kurs arrangören avbokar anmälningsavgiften återbetalas.

Ditt energibidrag: 3100 kr  (resterande 2300 kr betalas senast  en vecka innan kursstart) inkl kursmanual, diplom och uppföljning/återträff. Avgiften  betalas till BG 5097–4922 eller via Swish till 0708 451627 (S. Tserepis). Bekräftelsemejl kommer du att få när vi har tagit emot betalningen.

Du kan använda din friskvårdspeng till Reiki utbildning.

03 december 2022, 10:00