Usui Reiki 1 Göteborg torsdagar

Usui Reiki grundkurs 1 på torsdagar i oktober 2022  med början den 6/10 kl. 10-13 inkl. fikapaus. 4 tillfällen, kostnad 2400 kr (arbetssökande, student, sjukskriven, pensionär 1800 kr.) Obs! Max 4 deltagare. Vi varvar teori och praktik. Inga förkunskaper behövs. Plats: Televisionsgatan 2a, Västra Frölunda.
I Reiki 1 ingår Fika, Diplom och kompendium. Vi går igenom Reikins 5 principer, Reikins historia, etik och filosofi, Initiering för Reiki 1 (du lär dig förmedla reiki till dig själv och andra tex. vänner och familjemedlemmar, djur och växter), Kursen innehåller också: 21-dagars utrensning, Regler och lagar kring Reiki, Helkroppsbehandling liggande och sittande, Självbehandling, Handpositioner, Aurarening och balansering, Boysenscanning, Chakrabalansering. Du lär dig Reikins tre pelare; Gassho-meditation, Reiji-ho-intuitiv vägledning, Chiryo-reikiutövning, Kenyoky-rening, torrbad efter behandling. När du utövar Reiki är du en kanal för den universella livsenergin och du stärker din intuition och magkänslan blir mer tydlig. Du ser din livsväg lättare och får kraft och mod att leva i tillit och kärlek. Du kommer att hitta din egen sanning och få kunskap om vem du verkligen är och det ger ökat välbefinnande och en meningsfull tillvaro. Din andlighet växer och du får mer kontakt med dig själv! För att boka den här kursen kan du skicka sms till Lotta: 0703285602. Välkommen!
www.lottaroos.se

06 oktober 2022, 10:00