Usui Reiki 2 torsdagar Göteborg

Usui Reiki forsättningskurs 2  på torsdagar i november 2022  med start 10/11 kl. 10-13 inkl. fikapaus. 3 tillfällen, kostnad 2100 kr (arbetssökande, student, sjukskriven, pensionär 1500 kr) Obs! Max 4 deltagare. Vi varvar teori och praktik.

I Reiki 2 ingår Fika, Diplom och kompendium. Vi går igenom Reikisymboler som ger ökad effekt på dina behandlingar och som du kan använda i ditt dagliga liv. Du får en andra Reiki initiering som gör att din energi och medvetenhet ökar. Du får tillgång till fler verktyg för att utveckla healingarbetet både inom dig själv och i ditt Reikiutövande. Du lär dig distanshealing. Du får insikt i att utföra behandlingstekniker som Dr. Mikao Usui använde sig av. Du får verktyg för att frigöra dig från det som blockerar dig, kapa ohälsosamma band, hjälp att sova, stärka dina mål, öka din energi och leva fullt ut. Efter att du gått Reiki 2 kan du bli medlem i Förenade Reikiförbundet. Du kan efter steg 2 arbeta med att ge andra Reiki. För att boka den här kursen kan du skicka sms till Lotta: 0703285602. Välkommen! www.lottaroos.se

10 november 2022, 10:00