Usui Reiki Holy Fire 3 med värdsfred, grund och fortsättningskurs i Lidköping den 10-12 feb.

Kombinerad kurs grundkurs samt Reiki 2 tre dagar

Usui Reiki är en mycket gammal metod för stresshantering och avslappning som stödjer ditt självläkande system. Reiki ger Avslappning, smärtlindring, bättre immunförsvar, ökad livskvalitet, minskad stress samt livsenergi. I kursen ingår minst en hel behanding och du får även öva på att ge behandling själv

Holy Fire är en ny form av reiki som kommer från William Rand, www.reiki.org, den är både kraftfull och varsam. Holy i detta fall betyder hel och avsikten är att återknyta kontakten med det autentiska jaget.

Reiki 2, fortsättningskursen, förkunskaper Reiki grundkurs

Fortsättningskursen lär ut olika tekniker för att mer medvetet styra Reiki till speciella områden eller energifält som du vill jobba med Fortsättningskursen innebär ett ökat flöde genom händerna , en ökning av kroppens energivibrationer och ytterliga personlig utveckling. Man lär sig även att använda Reiki på distans, avstånd förlorar sin betydelse eftersom Reiki vibrerar med så hög hastighet. Lektioner och praktiska övningar ingår. Investering 4 500 kr

Detta kan du sedan använda varje dag resten av ditt liv.

10 februari 2023, 00:00