Usui Reiki Steg 1, 2 och Master, Kundalini Reiki Millenium Master, Jinlap Maitri Reiki Master FLEXIBEL ORT OCH START

Välkommen att Bjuda in Lyckan

Vill du lära dig att ge läkande energi med en uråldrig teknik som har rötter i Japan? Att utbilda sig i Reiki innebär att bli en del av en tradition med tusenåriga rötter.  Den klassiska och ursprungliga Reikin lärs ut i tre steg. Beroende på vad du söker kan det vara tillräckligt med steg 1. GBG Reiki lär ut klassisk Usui Reiki i alla steg. Distans- och halvdistansstudier passar för dig som tycker om egenstudier mellan träffarna och kan öva på någon som du känner.

Här kan även avancerade utövare genomgå systemet för Kundalini Reiki Millenium Master samt Jinlap Maitri Reiki Master. (Dessa kurser innehåller manualer men ej personliga möten.  De följer därför inte Reikiförbundets rekommendationer och är för erfarna utövare).

Värdegrund

Hos GBG Reiki kan du förvänta dig personliga möten med fullt fokus på dig och din utveckling, där du befinner dig. Elever uppmuntras att utforska sin egen intuition och hitta sin egen sanning. Utbildningen ger dig en professionell metodik för att hjälpa andra och även kunna kombinera Reiki med annan yrkesutövning. Alla är välkomna oavsett tros- eller livsåskådning. Mentorskap ingår. Kritiskt ifrågasättande och det livslånga lärandet uppmuntras.

Välkommen att maila för att få ett komplett produktblad med prisuppgifter.

1 september 2021, 12:00