Usui Reiki Steg 1&2 – 2 dagar i Karlstad

♡ Välkommen till min Reiki utb i steg 1 & 2 i att finna en naturlig balans i livet med reikienergin ♡

Utbildningen är i Karlstad hos mig på Harmonihälsan, utbildningen är i 2 hela dagar 9-10 okt mellan kl. 10-17 ca. De finns bra hotell och restauranger i närheten. Lokalen ligger 3min bort från tågstationen.

Reiki är en gammal österländsk energimedicinsk metod som idag anses vara en friskvårdsbehandling för att både hjälpa sig själv och andra här.

Reiki hjälper till att återfå ny kraft och energi. Läka de områden som behövs. Reikin arbetar både i fysiska, mentala, emotionella och själsliga kroppen, att återfå sin balans och harmoni i livet. I reikin arbetar man mycket kring ki-energin så att den får rätt balans och kraft.

Reiki utbildning riktar sig till dig som är nyfiken på energimedicin och healing. Kanske vill du utveckla din kunskap och förmåga till själslig och kroppslig läkning, både för att hjälpa dig själv och kanske för att hjälpa andra människor.

Reiki Nivå 1 – Grundutbildning – För fysisk energibehandling på sig själv & andra.

I första nivån lär man sig grunderna i reikin, hur reikin uppstod, reikin vi använder idag, hur man ger sig själv reiki och andra. Att använda och förstå reikins 5 viktigaste principer. Får även med dig i kunskap om att ge mat, dryck, växter och djur. Under utbildningen tar vi oxå upp hur och varför kan vi få blockeringar och vad kan vi tänka på. Under utbildningen tar vi oxå upp hur och varför kan vi få blockeringar och vad kan vi tänka på. Vi tar även upp lite grann om energikroppens uppbyggnad. Tar även upp lite bonus grejer för att öka energin för läkning och få balans.

Reiki nivå 2 – Fortsättningsutbildning- Distansreiki, resa i tiden, kapa energiband & hela ovanor

I andra nivån i reiki får du öka reiki frekvensen. Du får lära dig 4-5 reiki verktyg/tekniker för att skapa mer balans och djupare läkning.

Pris för steg 1 & 2: 3400:- ingår manual och diplom

För mer info om vad som ingår och för anmälan besök denna länk till min hemsida https://www.harmonihalsan.se/utbildning/reiki-1—2

När man anmält sig och betalt sin plats får man kursmanualerna via mail så att man kan börja bekanta sig med manualerna och läsa på lite innan om man vill. Under utbildningsdagarna går vi igenom både teori och praktiska övningar.

Frågor maila harmonihalsan@gmail.com

Varmt välkommen att läsa dig reiki hos mig.

09 oktober 2021, 10:00