Reiki 2 Usui Holy Fire® III, Malmö

(Du bör ha gått Reiki 1 innan denna kurs)

Reiki 2 är fortsättningskursen på Reikisystemet och är förlagd på 2 dagar för så mycket övning och healing som möjligt. Din egen energinivå kommer att höjas och dina behandlingar av både dig själv och andra kommer att bli kraftfullare i och med initieringen och de helande meditationerna. Du kommer att lära dig att sända healing på distans, till dåtid och nutid. Distanshealing kan även användas för att stärka mål eller heala en ovana. Du får tillgång till 3 symboler som förstärker Reikienergin på olika sätt. Det kan komma att hända mycket med dig under dina Reikikurser och det rekommenderas att innan kurs undvika alkohol i en vecka och undvika koffein en dag innan, meditera, vara ute i naturen mm veckan innan. Vila och drick sedan mycket vatten efter kursen.

Kursinnehåll:

• initiering i Reiki 2
  • 3 helande symboler
  • hela ovanor/stärka mål
  • rena hus, hem, saker
  • sända distanshealing till nutid, framtid, dåtid
  • grundläggande kristallhealing
  • skicka healing med ögonen
  • gamla japanska healintekniker
  • helande meditationer
  • träning i att arbeta med Reiki intuitivt

Kurstider: Lördag 10-18 o Söndag 10-17

Pris 3500:- lunch, fika, diplom och litteratur ingår. (Vid bokning av 2 personer eller flera erbjuder jag avdrag på 500:-/person.)    Minst 3 personer per kurs.

Övernattningsmöjlighet finns i eget rum m eget badrum. Maila vid intresse. Om ni har önskemål ang lunchen så hör bara av er så löser vi det 🙂 Katt finns i huset.

Hjärtligt välkomna till mig!

Therese Bedmyr Karlsson,Usui Holy Fire® III Reiki Master och Karuna Reiki® Master

14 juni 2025, 10:00