Reikikonferens – ett första steg mot att få in Reiki i vården

Vill du veta vad som är på gång inom Reikiforskningen?

Förenade Reikiförbundet är glada att presentera Reikikonferensen som kommer att hållas den 24 november. Ett nytt årligt evenemang där du kan lyssna på intressanta föreläsare och nätverka med andra Reikiutövare. Ett steg till att få in Reiki i vården.

Eventet är endast för medlemmar i förbundet (ta tillfället i akt och bli medlem om du inte redan är det, vi har kampanj och du kan bli medlem med 250 kr i rabatt). Nu i år blir det ett digitalt event så att alla kan vara med. Förbundet bjuder på deltagaravgiften.

Program onsdag 24 november kl 18-20
18:00-18:15 Hej och välkommen
18:15-18:40 Förbundets utvecklingssamordnare Ellinor Häggström berättar om Reikiforskning
18:40-18:50 Mingel i smårum
18:50-19:00 Paus
19:00-19:20 Föreläsning – Vad skiljer akademisk forskning mot hobbyforskning (Vår gäst Doktor Maria Johansson berättar)
19:20-19:30 Mingel i smårum
19:30-19:45 Gemensamt Reikiskick
19:45-20:00 Hur kan du bidra till forskningen? Avrundande ord innan konferensen avslutas

Anmäl dig genom att maila ditt namn och din e-postadress till ordforande@reikiforbundet.se senast lördag 20 november kl. 23:59. Skriv reikikonferens i ämnesraden.

När du anmält dig och vi kontrollerat att ditt medlemskap är aktivt, (du har ett aktivt medlemskap om du kan logga in i medlemszoonen på hemsidan) får du en zoomlänk till mötesrummet.

Du kan delta från din smartphone eller din dator. Du behöver hörlurar eller högtalare för att höra eventet. Det är en fördel om du har mikrofon och kamera om du har frågor eller vill mingla.

Varmt välkommen hälsar styrelsen i Förenade Reikiförbundet

En tanke om “Reikikonferens – ett första steg mot att få in Reiki i vården