Usui/Holy Fire® III Reiki Master & ART

Du som har gått steg 1 och 2 i Usui/Holy Fire® Reiki kan utbilda dig till Reiki-Master. Kursen ger dig tillgång till ett mycket kraftfullt helande och personlig utveckling samtidigt som du blir lärare i Holy Fire® III Reiki.  Kursen är i tre dagar och den första kursdagen är Advanced Reiki Training (ART) där du får tillgång till Master-symbolens energi. Dag två och tre höjer vi energierna ytterligare och du får tillgång till Holy Fire-symbolen.

Den högfrekventa energin blir en del av dig och ger dig förmågan att utföra placeringar, tändningar och upplevelser. Efter kursen kan du hålla dina egna kurser i Holy Fire® Usui Reiki eller välja att använda kunskaperna och energihöjningen för egen personlig och andlig utveckling. Du får förmågan att utbilda i alla steg i Holy Fire® Reiki och även att hålla Reikikurser online. Men vi går inte igenom det teoretiska och praktiska kring att hålla online-kurser.

William Lee Rand har registrerat Holy Fire® som ett skyddat varumärke.

Tre dagar samt uppföljning och support. Du får även vara med som observatör när jag håller Reiki steg 1 och steg 2 för att fokusera mer av lärarrollen om du vill utforska den delen närmare.

Läs mer på hemsidan under kurser och event

Kursavgift: 8 900 kr var av 1000 kr i anmälningsavgift för att reservera platsen, resterande belopp betalas senast en vecka innan kursen via Swish 070-6290344 eller bankgiro 0158-063.
Anmälan: Till ann.gripenlof@gmail.com eller sms 070-6290344
Förkunskaper: Usui/Holy Fire® Reiki steg 1 och 2. Du ska även ha dokumenterat 10 Reikibehandlingar innan kursen och om du behöver komplettera får du ditt diplom när du är klar.
Lärare: Ann Gripenlöf
Tid: Klockan 10-17 fredag- söndag