Reikimaster 3 dagar ink. ART / Holy Fire® III Världsfred +3h återträff. RÅÅ/Helsingborg

Välkommen till en kurs som öppnar upp för ett kraftfullt helande samt energihöjningar av Reikins livsenergi.
En del går kursen för att ta ett nytt steg i sitt eget helande, andra för att de vill kunna initiera andra i Reiki. Oavsett kommer kursen innebära utveckling på flera plan. Kursen inkluderar ART (Avancerad Reiki träning) som görs under första dagen där eleven får Usui Master symbolen samt lär sig kombinera kristaller med Reiki för kraftfullare intentioner/helanden. Mastergraden ger tillgång till Holy Fire® symbolen som ytterligare förstärker helandet och som effektivt transformerar, renar, helar och vägleder. Kursen ger eleven möjlighet att utbilda och initiera andra i Reiki inom alla steg, enligt Holy Fire® III Världsfred (version 5 enligt William Rand  och senaste uppgraderingen).
Kursen undervisas enligt riktlinjer från Internationell center for Reiki training (reiki.org) Kursmanual och diplom ingår.
Förkunskaper: Reiki steg 2.
Datum & tid: 1-3 november / Fredag-Söndag: kl 9.00-18.00
Pris 8500 kr (ink. moms). Om du gått ART innan har du rabatt.
Läs mer om mig eller kursens innehåll via https://www.sannejakobsson.se/reikikurser (se ART+Master kombinerad 3 dagar).
För frågor eller boka din plats, kontakta mig via hemsidans formulär under kontakt / eller mail: sanne.jakobsson@outlook.com

01 november 2024, 09:00