Reiki I&II USUI HOLY FIRE® III – 28-29 september i Malmö

Datum: 28-29 september 2024

Plats: Ayurvediskt Center Malmö, Skeppsbron 5

Kurs i Reiki I&II Usui Holy Fire® III

Är du nyfiken på Reiki Healing? Söker du verktyg för att gå vidare i din läkning och i din personliga och andliga utveckling? Nu har du möjlighet att gå boka kurs i Reiki I&II enligt Usui Holy Fire III®.

Reiki I&II är första delen inom Reiki och du behöver inga förkunskaper för att delta.

Kursen hålls inom den uppgraderade Reikienergin enligt Usui Holy Fire III®.

Detta är en intensivkurs på 2 dagar, mellan kl. 9.00-18.30 båda dagarna.

Kursmaterial, diplom, fika och kursledaren som mentor och stöd efter genomförd kurs ingår.

Vi ses i Malmö på Ayurvediskt Center, Skeppsbron 5, med närhet till både Centralstationen, cafeer/restauranger och promenadstråk.

Om kursledaren

Magdalena Kuchcinska är utbildad yogalärare, Holistic Life Coach och KarunaReiki® Master Usui Holy Fire® III enligt William Lee Rand.

Magdalena är aktiv i Malmö med omnejd med kurser och individuella sessioner inom healing och andlig vägledning. Hennes transformerande resa och livserfarenhet, från Business coach till Andlig vägledare, är både inspirerande och visar på möjligheterna att nå vår egen inre kraft som vi alla bär på – och som mycket tack vare Reikienergin har hjälpt henne att hitta tillbaka till.

Detta och mycket mer delar Magdalena med sig under sina kurser, som är en kombination av undervisning, teori, demonstrationer, praktik och samtal i grupp.

Kontakta Magdalena på info@soulutions.se för att bokning av kurs eller vid frågor.

Hoppas vi ses!

Mejl: info@soulutions.se