Usui/Holy Fire® III Reiki Master i Malmö

Masterkursen är en helande process som hjälper dig i din andliga och personliga utveckling. Du har gått Reiki 1 & 2 och känner att det är dags att gå vidare och utforska nästa steg i Reikins värld. Du får tillgång till starkare energier att arbeta med, både för din egen del och för att hjälpa andra. Initieringen till Master ger dig möjlighet att lära ut Reiki, men oftast går man kursen för sitt eget växandes skull.

En utrensningsprocess av sådant du inte längre behöver kommer att ske och kan komma att starta redan vid din anmälan och pågå i 21 dagar. Din energifrekvens höjs och du kommer närmre ditt sanna jag efter en Masterkurs.

Förkunskaper är Reiki 1&2, som du har gått minst 6 månader tidigare. Kursen hålls under 3 sammanhängande dagar.

Kursen innehåller bl a:

• flera djupt helande meditationer
  • avancerade tekniker för helande
  • teknik för manifestationer
  • aurarening
  • kristallnät
  • symboler som hör till mästargraden
  • hur initieringar utförs
  • att hålla Reikikurser

Kurstider är fre-sön kl 10-17

Kostnad 7400:- inkl lunch, fika, utbildningsmaterial och diplom. Anmälningsavgift 1000:- som inbetalas via Swish 0760-429096.

Resterande inbetalas en vecka innan kursstart eller kontant på plats enligt ev överenskommelse. Övernattningsmöjlighet finns, intresse lämnas i anmälan. Katt finns i huset.

Hjärtligt välkomna till mig!

Therese Bedmyr Karlsson, Karuna Reiki® Master

tessbk1@gmail.com