Årsmöte 8 maj Save-the-date

När: 8 maj kl 13-15.30
Var: Zoom

I samband med årsmötet kommer vi ha lite andra aktiviteter på zoom under lördagens förmiddag. Kortare föreläsningar, meditationer mm. Program kommer senare i vår liksom kallelse och information om anmälan till mötet.

För att kunna delta i mötet behöver du en dator/surfplatta/smartphone med internetuppkoppling. Du kommer att se övriga deltagare i bild (vill du inte vara i bild går det utmärkt att stänga videoskärmen och delta genom att lyssna och prata). Du väljer själv användarnamn. Eftersom endast medlemmar i förbundet har rösträtt kommer vi att kontrollera ditt medlemskap i samband med att du anmäler dig.

Påverka

Var med och påverka hur och med vad vi ska jobba med genom att skriva en motion till årsmötet. Maila till ordforande@reikiforbundet.se senast den 27 mars.