Äntligen ett fysiskt styrelsemöte!

Styrelsen 2021

Efter 1,5 år av enbart digitala möten har styrelsen äntligen kunnat träffat fysiskt igen! Det är onekligen något speciellt som ske när man träffas IRL. För flera styrelsemedlemmar var det första besöket i Växjö. Staden visade sig från sin allra bästa sida med strålande väder. Arrangör var Mi på Minos Manus.

Nu när vi börjat lära känna den nya hemsidan (vi bytte hemsida årsskiftet 2020/2021) kan vi äntligen höja blicken, så vi har diskuterat både tre, fem och tioårsperspektiv. Vi har flera spännande saker på gång. Bland annat:

SAVE THE DATE: Onsdag 24/11 kl 18-20 blir den första Reikikonferensen (via Zoom). Kvällens tema är: Vad krävs för att ta fram svensk Reikiforskning?

Vi firar: Bli medlem! Få 250 kr rabatt! (Kampanjkoden gäller året ut, medlemsskapet gäller ett år). Använd denna kampanjkod Medlem250krrabatt. Ordinarie medlem betalar då 100 kr (ord 350 kr) och Plusmedlem 350 (ord 600 kr).

Bjuder på några bilder från mötet.