Låna vårt zoomrum

Reiki

Vill du låna vårt zoomrum till en digital Reikiträff?

Längtar du efter umgänge med andra Reikiutövare? Förenade Reikiförbundet vill att det ska vara lätt för Reikiutövare att träffas. Vi vill därför göra mötet enklare och billigare för dig!

Vi lånar ut vårt eget virtuella mötesrum (vårt Zoom-rum i vilket vi har styrelsemöten) så att du kan arrangera en Reikiträff – utan kostnad.

Så funkar det

Du får en länk som du kan dela till de personer som du vill bjuda in på mötet. När det är dags för mötet klickar mötesdeltagarna på länken och kommer rätt in i mötesrummet. (Är det första gången de loggar in behöver de ladda ned programmet Zoom. Installationen startar automatiskt när de klickar på länken).

Sedan kan ni se och prata med varandra.

Styrelsen hjälper dig

Logga in 15 minuter innan mötet så kommer en styrelsemedlem att möta upp dig i det digitala rummet för att ge dig en rundtur i programmet. Styrelsemedlemmen lämnar mötet innan dina deltagare anländer.

Medlemsförmån

Att låna Zoom-rummet är en medlemsförmån. Det kan bara vara ett möte i gång i taget – först till kvarn gäller. Vid intresse maila ordforande@reikiforbundet.se. Ange ditt ditt namn och ditt medlemsnummer.

PS. Flera medlemmar berättar att de får FLER DELTAGARE på de digitala mötena än de fysiska!